Jako každoročně se setkání konalo o posledním víkendu v srpnu. I přes nepříznivou předpověď počasí přijelo zhruba 40 vozidel. A s radostí můžu říct, že nás přijely navštívit opravdu krásné kousky.

V pátek večer dorazilo úctyhodných 18 posádek, pro které bylo připraveno promítání fotek z předešlých ročníků a z výletů dvou nadšenců a majitelů Škody Tudor a Škody 1201 sedan po pobaltských zemích. Při tomto promítání se jedlo, pilo a diskutovalo. Proběhlo také zapsání a

Ještě než se šlo spát, bylo potřeba postavit bydlení.

V sobotu ráno přijeli i ostatní posádky. Nasnídali se a pomalu se všichni připravovali ke startu závodu. Závod se skládal ze 6ti stanovišť, na které museli posádky dojet dle přiložené mapky. Kromě těchto stanovišť museli závodníci odpověď na otázky ve vesnicích, kterými projížděli mezi stanovištěmi. Na startu čekal na závodníky hlavní úkol. Aby jsme zamezili jízdě v koloně a čekání na stanovištích, musela si každá posádka na startu hodit kostkou, která určila, na které stanoviště pojedou jako první.

A jaké úkoly letos čekaly na závodníky?

V Malontech měli odhadem nafoukat kompresorem kolo z auta na 2 atmosféry. Kdo nikdy nezkusil, neuvěří jak je to těžký úkol. (bohužel fotku z tohoto úkolu nemám)

V Rychnově nad Malší měli posádky za úkol naházet co nejmenší počet bodů na šipkách.

Horním Dvořišti byla připravena jízda zručnosti. (bohužel fotku také nemám)

V Rožmberku nad Vltavou čekaly na soutěžící otázky z autoškoly. Tyto otázky byly vybrány jako nejtěžší otázky z testů.

Ve Větřní museli posádky splnit IQ test.

No a samozřejmě jsme nemohli vynechat tradiční kaplický úkol, a to pití piva z flašky na čas. Tento úkol se plnil v městečku Přídolí. (letos jsem překvapivě nesehnal ani jednu fotku tohoto úkolu, ikdyž jich je každoročně nejvíce)

Cíl závodu byl kolem 14:00 na kaplickém náměstí, kde byla připravena výstava vozů. Během výstavy se spočítaly výsledky a v 5. hodin se odjelo vyhlásit výsledky zpět do kempu. Před vyhlášením dostal každý účastník pamětní fotku a poté se přešlo k samotnému vyhlášení. Vyhlášeny byly tyto kategorie: Nejstarší účastník (odjel celý závod v 79ti letech), nejstarší vozidlo ( populár 1940), nejvzdálenější posádka (ze Slovenska), nejrychlejší piják a pijačka piva ( oba vypili pivo za 10 sec.), řidička závodnice, nejlepší 3 v závodě a cena útěchy.

Po vyhlášení výsledků začala volná zábava. Prohlíželo se, povídalo se, probíralo se, připravovalo se spaní, jedlo a pilo se. Dobrá nálada vydržela opět dlouho do rána.

V neděli ráno jsme se všichni probudili a nasnídali a poté se seřadili do kolony a vyrazili směrem do Jílovic, kde na nás čekala prohlídka místního soukromého muzea veteránu. Tímto bych chtěl poděkovat panu Rodějovi. Kolona čítala zhruba 15 aut. Po prohlídce a menším občerstvení jsme se rozloučili a vyrazili k domovům.

Počasí se nakonec umoudřilo a sprchlo jen lehce v sobotu při závodě. Myslím si, že celý sraz se povedl a děkuji všem, že přijeli. Těšíme se na příští rok.

Více fotografií najdete ZDE a TADY.

Pokud by měl někdo ještě nějaké fotky, hlavně ze stanovišt´, prosím aby se mi ozval.